Sales Shift - 12 sposobów skokowego zwiększania sprzedaży

  Przebudzimy Twoją Moc Sprzedaży?
Pomogę Ci zwiększyć sprzedaż, skokowo zwiększając skuteczność każdego elementu systemu sprzedaży


Wiesz, co to jest Kumulacja w Lotto?


Gdy "małe" sumy wygranych kumulują się, tworząc jedną, wielgachną, która rozpala wyobraźnię milionów ludzi. Każdy wyobraża sobie, co zrobi z tą górą pieniędzy i rzuca się do wykupienia kuponu. "Będzie mnie stać na wszystko!" Tak, to prawda. Z dużą kumulacją możesz znacznie więcej, niż z małymi wygranymi.

Tak samo jest ze sprzedażą. Możesz sobie ciułać, ciesząc się z każdej pojedynczej sprzedaży lub skumulować wygraną w coś, co sprawi Cu ogromną radość i satysfakcję.

Większość ludzi na sprzedaż patrzy jak na jednorazowy CUD.

Tymczasem znacznie więcej, łatwiej i szybciej sprzedajesz, gdy tworzysz jeden spójny system, za którym stoi prosta zasada - łatwa do zastosowania na każdym etapie. Tą zasadą jest Paradigm Shift w sprzedaży, czyli tutaj "Sales Shift".

Chodzi o to, by sprzedaż zwiększać skokowo. To Ci da dwie korzyści:

1. Łatwiej sprzedawać, gdy klientom obiecujesz "Skok" - z jednego miejsca, w drugie. Wyraźnie widzą powód zakupu i łatwiej im się zdecydować.
2. Ty od razu zauważasz efekty - skok sprzedaży.

Proponuję Ci 12 skoków sprzedaży. Wyobraź sobie, że w każdym ze skoków tylko dwukrotnie zwiększasz sprzedaż. 12 razy. Ile to Ci da?

Każdego miesiąca omówimy 1 temat, otrzymasz zadanie do wykonania, które sprawdzę i z Tobą omówię.

Plan jest taki:
Plan szkoleń Sales Shift

Styczeń - MindShift. Od tego wszystko się zaczyna. Od Twojej głowy. To dlatego ja na oczach uczestników szkolenia mogę tworzyć nowe, zaskakujące teksty i oferty, po których pytają "Jak Ty to robisz?"

Jeśli nie zmienisz swojego myślenia o sobie, produktach, klientach i sprzedaży, to Twój własny umysł będzie sabotował Twoje wysiłki wdrożenia skuteczniejszych technik sprzedaży. Nic Ci nie pomogą najlepsze kursy, szkolenia i techniki, bo ostatecznie kluczem jest Twoja głowa. Chcesz ją mocniej otworzyć na większą sprzedaż?

Luty - PromiseShift. Technika twórców Bestsellerów. Chodzi o to, by nadać intrygującego dramatyzmu swojej propozycji zakupu. PromisShift będzie podstawą wszystkich Twoich ofert, opisów, tekstów, e-maili i wystąpień. Stworzymy jeden stały motyw sprzedaży, który będzie drążył umysły klientów, za każdym razem, gdy na niego trafią. Spójny i cholernie mocny.

Marzec - OfferShift. Podkręcimy Twoje oferty, czyli to, co dajesz klientom. Czasem mała zmiana sprawia, że produkt, który "nie szedł" zmienia się w bestseller. Pokażę Ci najmocniejsze techniki marketingu bezpośredniego. To też dobra okazja, by podnieść ceny. Widzisz, od razu więcej zarobisz!

Kwiecień - PageShift. Poprawimy skuteczność stron. Pamiętaj, cały czas trzymamy się zasady Paradigm Shift! Ona wyznacza kierunek zmian i daje "kopa" sprzedażowego. Jedna zasada, która ma zastosowanie w całym biznesie.

Maj - EmailShift. Niezbędny element komunikacji biznesowej z klientami. Niestety w większości przypadków niszczy obecnie sprzedaż, zamiast ją zwiększać. Dlaczego? Bo nie jest dopasowany do etapu konwersji klienta. Pokażę Ci jak zwiększać skuteczność każdej wiadomości, którą wysyłasz. UWAGA! Będą szablony!

Czerwiec - ListShift. Zauważyłem prostą zasadę - im więcej e-maili wysyłam, tym więcej sprzedaję. Pokażę Ci, jak zwiększać bazę mailingową, ale nie na siłę, tylko przez zainteresowanie większej liczby zainteresowanych zakupem! I te same e-maile, których na co dzień używasz, nagle zwiękeszą Ci sprzedaż, bo więcej zainteresowanych osób będzie je czytać i reagować na nie zakupem.

Lipiec - ContentShift. Tak zwany Content Marketing, ale na poziomie PRO-SPRZEDAŻOWYM. Nie będziesz nim zbierać lajków, udostępnień ani komentarzy, lecz klientów i ich pieniądze, bo to się tylko liczy w biznesie. Dam Ci schemat, który łatwo u siebie zastosujesz.

Sierpień - SEOShift. Skoro tworzymy content, to postarajmy się, by zdobył jak największy ruch. Może uda mi się tu ściągnąć pewnego eksperta? Pewne jest, że tworząc content musisz od razu myśleć o tym, jak podbijać nie tylko portfele klientów, ale i boty Google. Bo ktoś musi to czytać, by pojawiły się pieniądze.

Wrzesień - SocialShift. Gdy przez przypadek, jednym krótkim postem na Facebooku sprzedałem kilka swoich kursów online za 1600 zł, wcale ich nie promując, zacząłem doceniać siłę Social media w sprzedaży! Zajęło mi to kilka minut! To jest za darmo i ma ogromną siłę perswazji, tylko trzeba używać tego z głową. Zobaczysz.

Październik - AdShift. Czas na płatny ruch. Czemu tak późno? Bo płacisz za to i cały system, w który wpuszczasz płatny ruch musi już być zoptymalizowany, by nie marnować ani grosza, wydanego na reklamę. Na tym etapie będzie to już bardzo efektywna inwestycja.

Listopad - ProductShift. Mówiąc krótko - udoskonalimy ofertę produktową, by każdy zakup dawał Ci jak najwięcej pieniędzy. Połączymy silne techniki Marketingu Bezpośredniego z nowymi metodami sprzedaży. Nawet jeśli masz tylko jeden produkt w sprzedaży, pokażę Ci, jak go "rozmnożyć" i zarabiać więcej, na każdym zakupie.

Grudzień - ClientShift. Rozmnażanie klientów Uśmiech Pokażę Ci, jak to zrobić, by każda sprzedaż nie tylko dawała Ci porządne pieniądze, ale i nowych klientów. Będą też metody bezpłatne. Bo co powiesz, na 100 nowych klientów w 1 dzień? Tak, to możliwe i w sumie, bardzo łatwe. 

DLACZEGO RAZ NA MIESIĄC?

To proste - moim celem nie jest przekazanie Ci nowej wiedzy. Ja pomagam Ci udoskonalić Twój biznes. Dzięki takiemu rozłożeniu masz miesiąc na pełne wdrożenie wszystkich, kolejnych metod zwiększania sprzedaży.

Robisz to raz a dobrze.

Jeśli zamówisz szkolenie przez datą webinaru, otrzymasz do niego dostęp, plus nagrania (audio i video), slajdy i transkrypcję. Po terminie spotkania otrzymasz wszystkie nagrania i materiały.

Jeśli dziś zmówisz, otrzymasz:
  1. Dostęp do wszystkich 12 interaktywnych szkoleń online - z możliwością wysyłania swoich tekstów i przykładów (12 x 127 zł = 1524)
  2. Wszystkie nagrania (audio i video), slajdy i transkrypcje (w cenie uczestnictwa)
  3. ActionShifts - przewodniki PDF ułatwiające i przyspieszające wdrożenie szkolenia (12 x 27 zł = 324 zł)
  4. 1 e-mail w miesiącu z oceną wdrożenia zadań (12 x 150 zł = 1800 zł)
  5. 30 minut konsultacji w ciągu 30 dni po każdym webinarze na Skype w temacie miesiąca (12 x 350 zł = 4200 zł)

Ile to razem? 8688 zł. A cena na dziś?

CENA: 9188.00

© Ekademia.pl | Polityka Prywatności | Regulamin

forked from Moodle