CzasNaE-Biznes od 2000 r. pomaga zbudować i promować e-biznes - w szczególności oparty na sprzedaży lub dystrybucji kursów, dostępów i szkoleń. więcej

CzasNaE-Biznes

Badanie profilu Klienta z pomocą Facebooka odpowiada m.in. na pytanie, czy Twoja grupa docelowa komentuje i lajkuje częściej czy rzadziej niż typowy użytkownik FB. Co z taką informacją zrobić?

CzasNaE-Biznes

Od lat mówię Klientom: nie opieraj swojego biznesu na cudzym zasięgu - YouTUBE, Facebook. Ale to jest zbyt kuszące, zbyt łatwe. No i potem są takie efekty jak kolejna afera z reklamami na YT w tym roku:

CzasNaE-Biznes

Pytanie Klienta: "Czy darmowy kurs powinien być mocno tematyczny? Mój kurs wygląda tak, że pierwsza część jest bardzo ogólna (30 stron pdf), druga - już bardziej skupiona na temacie (video i pdf), trzecia: dotyczy konkretnego problemu i ostatnia: coś powiązanego z tematem. Generalnie materiały z każdej dziedziny."

CzasNaE-Biznes

Gdy sprzedawaliśmy e-book Kod Umysłu, który miał 120 stron to cena idealna, przy której osiągaliśmy największy zysk wynosiła 57zł - czyli cena za stronę była znacznie wyższa niż w książce z tej tematyki. Jakim cudem?

CzasNaE-Biznes

Nie bój się wypełniać tych nagłówków nawet brutalnie, na żywo, bo łatwiej jest później poprawić, niż wymyślić od razu właściwą treść.

CzasNaE-Biznes

Jaki rodzaj produktu wybrać? Na czym lepiej zarobisz? Na książce i e-booku czy na video? Jak myślisz, co gwarantuje skuteczniejszą sprzedaż?

CzasNaE-Biznes

Dobry nagłówek to nie taki, który zwraca uwagę i zapada w pamięć uwagę, ale taki który....

CzasNaE-Biznes

Jedną z ważniejszych i najbardziej opłacalnych strategii biznesowych jest budowania relacji z Klientami. Zanim jednak będziemy mogli to zrobić, musimy wiedzieć kim oni są.

CzasNaE-Biznes

tej tydzień minął nam pod hasłem sporych zmian w impleBOT i Ekademia.

CzasNaE-Biznes

Pytanie od Klienta: Załóżmy, że dostarczasz 7-dniowy kurs za darmo, potem sprzedaż. Powiedzmy, że masz 5 produktów i 5 takich kursów. Jak to ogarnąć?

CzasNaE-Biznes

Mam jedną bardzo prostą i bardzo skuteczną metodę pisania skutecznych nagłówków. Sprawdza się od lat i sprawdzi też u Ciebie.

CzasNaE-Biznes

Za nami tydzień "zgodnie z nowym planem" - czyli poniedziałek, środa i piątek pojawiły się nowe materiały. Najważniejszy jednak dla mnie pojawił się w niedzielę:

CzasNaE-Biznes

Czy kiedykolwiek myślałeś o napisaniu książki? A może lepiej byłoby wydać e-booka?

CzasNaE-Biznes

Najprostszą, skuteczną i jednocześnie bardzo lubianą przez Internautów formą video są slajdy z dźwiękiem. Zwykłe slajdy z Powerpointa lub makowskiego Keynote zgrane z dźwiękiem. Trener prowadzi wykład, a slajdy się zmieniają. Nic więcej. Do przygotowania takiego video nie potrzeba żadnej płatnej technologii...

CzasNaE-Biznes
Dzisiaj jest 17 września 2017 roku. W pomieszczeniu panuje półmrok. Ściany są szare, miejscami czarne, a okna przyciemnione. Ale nie jest ponuro, jest klimatycznie. Grafiki na ścianach z kultowymi grami, oraz archaiczne konsole przypominają mi o młodości. „Idealne miejsce na dzisiejszą okazję” - myślę sobie. Kuba, mój syn, siedzi obok pokaż więcej...
CzasNaE-Biznes
Jutro będzie dla mnie ważna data - 17 września, 2017 roku, 17 rocznica istnienia CzasNaE-Biznes Puszczenie oczka. Z tej okazji będę miał bardzo ciekawą propozycję - coś co pomoże wielu z Was zbudować podobny e-biznes do mojego i być może też żyć z tego ponad dekadę. Szczegóły jutro w mailu i pokaż więcej...
CzasNaE-Biznes

Jeżeli chcecie, żeby Wasze produkty się sprzedawały to nie zaczynajcie od szukania grupy docelowej dla Waszego produktu. Szukajcie produktów dla Waszej grupy docelowej czyli dla Waszej grupy Klientów.

CzasNaE-Biznes

Od ostatniego biuletynu (który był dosyć dawno), na blogu pojawiło się sporo ciekawych materiałów.

CzasNaE-Biznes

Jak zarządzać listą adresową? Jak sprzedawać e-mailem? Jak zgrać kampanię e-mailową ze sprzedażą na stronie www? Kwestie GIODO i ochrony danych osobowych? Zbieranie adresów itd.

CzasNaE-Biznes

Rozmawiam raz z Klientką, która bez sukcesów próbuje zbudować swój biznes. Jest artystką, stosuje bardzo skomplikowaną technikę, która nie pozwala na żadne pomyłki. To, co robi jest niesamowite - ze smakiem, szczegółowe, bardzo wymagające. Ale nie może przebić się do świadomości innych ludzi....

Newsletter CzasNaE-Biznes

Zamień swoją wiedzę i doświadczenie na e-biznes. Pisz, nagrywaj i zarabiaj.

Dołącz do 97 701 czytelników

© Ekademia.pl | Polityka Prywatności | Regulamin

forked from Moodle