CzasNaE-Biznes od 2000 r. pomaga zbudować i promować e-biznes - w szczególności oparty na sprzedaży lub dystrybucji kursów, dostępów i szkoleń. więcej
Przetestowałem dla Was kilka różnych mikrofonów - dynamiczny, pojemnościowy, mikrofon USB, bezprzewodowy nagłowny, bezprzewodowy krawatowy, zestaw nagłowny USB.
Mam jeden produkt firmy Krüger&Matz i go bardzo lubię. Dlatego obejrzałem Twój ponad godzinny wykład wygłoszony na Wydziale Zarządzania UW pt. "Sukces - dlaczego nie chcesz go osiągnąć". I po tym wykładzie, gdybym autentycznie nie lubił tego produktu i gdyby nie był to prezent, to bym go wyrzucił na śmietnik.
Podziękowania, życzenia i dobra rada dla moich Klientów, Czytelników, Partnerów i Współpracowników.
Przełom roku to doskonały moment na przemyślenie swojego biznesu i strategii - o ile jakąś masz. Najważniejszym elementem decydującym o Twojej strategii jest decyzja, jaki typ biznesu prowadzisz. Na pewną ją podjąłeś… chociaż jest duża szansa, że nieświadomie.
Zobaczcie to video. Pokazuje doskonale, jak wykorzystano w procesie promocji/sprzedaży 2 środkowe elementy mojej metody 4PRO zaprezentowanej na MtC...
Jak skalować biznes SaaS aż do wejścia na giełdę, jak rozliczać się z Klientami - na procent czy abonament? Jak i czy rozliczać wdrożenie?
Wracam właśnie pociągiem z bardzo ciekawego spotkania. Podróż w jedną i drugą stronę trwa ponad 5h, więc wykorzystałem ten czas na ponowne przesłuchanie...
Po oszacowaniu w oparciu o budżet, ale jednak "na oko" ceny szkolenia oraz strategii podwyżek trzeba zweryfikować, czy mieliśmy rację. Robienie biznesu "na oko" to proszenie się o problemy. Są 3 metody, aby zweryfikować nasze założenia co do ceny.
Właściwie dobrana cena potrafi zdecydować o sukcesie lub porażce produktu. Ze szkoleniami i produktami informacyjnymi jest tak samo. Właściwy dobór ceny jest bardzo ważny przy każdym produkcie informacyjnym… ale przy szkoleniach na żywo wręcz krytyczny.
Jak dwóch studentów, których nie było nawet stać na serwer zbudowało dochodowy(!) biznes warty 45 milionów złotych? Podczas 1 części rozmowy z Pawłem Fornalskim dowiesz się jak desperacja, wytrwałość, szczęście i pivot dały początek biznesu wartego 45 mln złotych?
Niech zgadnę. Nienawidzisz zmiany. Zniesiesz najgorszy ból, najgorsze niewygody byle tylko nic nie zmienić. Gdybyś spytał najbliższe mi osoby, co robię najczęściej, usłyszałbyś - "Piotr ciągle coś zmienia, a najczęściej biura" Od 2008 r. miałem 6 różnych biur - w tym jedno 2 razy. Dlaczego ciągle coś zmieniam?
W części trzeciej poruszone zostają między innymi takie sprawy jak problemy, które stają na drodze dużym inwestorom, przy kupowaniu kamienic.
Gościem dzisiejszego odcinka jest Marta Woźny-Tomczak.