Forumowicze CzasNaE-Biznes więcej

Forumowicze CzasNaE-Biznes

Robert Kiyosaki autor poczytnych książek z dziedziny finansów i biznesmen ocenia marketing sieciowy oraz odpowiada na pytania dotyczace zarabiania pieniędzy i generowania pasywnego przychodu.

Forumowicze CzasNaE-Biznes

Jeżeli kiedykolwiek przyjdzie Ci do głowy szalona myśl, że mailng gdzie w polu "do" jest 500 osób jest tak samo skuteczny jak mailng indywidualny, zajrzyj tutaj.

Forumowicze CzasNaE-Biznes

Pomysł na bardzo skuteczną metodę promocji i reklamę sklepu internetowego - przedstawione wyczerpująco, na przykładzie, wraz z błędami, dobrymi rozwiązaniami i napotkanymi problemami.

Forumowicze CzasNaE-Biznes

Kiedy chcemy rozmawiać z dyrektorem/właścicielem firmy najczęściej w pierwszej kolejności musimy pokonać 'strażnika świętego spokoju' w postaci sekretarki. W materiale porady i sposoby na problem.

Forumowicze CzasNaE-Biznes

Materiał traktuje szeroko o tematyce mikropłatności SMSowych. Opisano kwoty smsów oraz operatorów oferujących usługi mikropłatności. Dzięki temu można dość szczegółowo zapoznać się z rynkiem sms.

Forumowicze CzasNaE-Biznes

Analiza serwisu internetowego itrans.info - który należy do Agencji Tłumaczeń. Jego celem jest bezpośredni kontakt z klientem - w tym kątem strona była analizowana i proponowane zmiany.

Forumowicze CzasNaE-Biznes

Wprowadzenie polskich znaków do domen wprowadziło trochę zamieszania. Rejestrować? Nie rejestrować? Tym bardziej, że Internet Explorer nie wyświetla strony pod taką domeną, a informację o błędzie...

Forumowicze CzasNaE-Biznes

Druga odsłona case study na podstawie serwisu neovita.pl. Kwestie poruszone w poprzednim materiale także wymagają oceny, a ponadto pojawiło się parę nowych elementów (home, współpraca, informator).

Forumowicze CzasNaE-Biznes

Czy samodzielne rozpoczynanie rozmowy z klientem, który od jakiegoś czasu przegląda nasza witrynę, jest dobrym pomysłem? Ile osób odbierze to jako "napastowanie"?

Forumowicze CzasNaE-Biznes

Jak Google traktuje technikę iframe? Czy jest ona uznawana za spam przez wyszukiwarki? Jak wygląda skuteczność 'interline prame'? Wygląda na to, że tą techniką warto się zainteresować.

Forumowicze CzasNaE-Biznes

Ocena koncepcji sklepu internetowego z częściami do rowerów. Koncepcję oceniono już od samej nazwy, a potem zaproponowano program partnerski i zmianę unikalnych propozycji sprzedaży.

Forumowicze CzasNaE-Biznes

Forumowicz, który zwrócił uwagę na uciążliwość wypisywania wielu druków pocztowych zasugerował, że można stworzyć do tego program. Wśród użytkowników Merytorium są osoby, które coś takiego stworzyły.

Forumowicze CzasNaE-Biznes

Problem, który może zainteresować fotografów oraz webdesignerów: czy zdjęcia na których widnieją budynki firm dla których wykonujemy reklamę, mogą sobie rościć prawa do tych zdjęć?

Forumowicze CzasNaE-Biznes

Damian Kruszy: "Specyfika mojej działalności wymaga wysyłania kilku (3-5)
mailingów dziennie co skutecznie dobija serwer. Jak mogę ulżyć serwerowi?"

Forumowicze CzasNaE-Biznes

Świetna analiza tesktu sprzedażowego plakatu przedstawiającego mgławicę. Jak widać nawet plakat może być sprzedawany bardzo profesjonalnie.

Forumowicze CzasNaE-Biznes

Zajmująca i dająca do myślenia rozmowa o dwóch strategiach promowania serwisów w sieci - jeden jako FIRMY i drugi jako OSOBY. Doświadczenia wskazują, że często drugi sposób jest skuteczniejszy...

Forumowicze CzasNaE-Biznes

Tym razem celem analizy forumowiczów stał się serwis e-nocleg.pl. Ocenie poddano ofertę, layout i webusability tego serwisu turystycznego. Forumowicze doradzili także jak podnieść skuteczność strony.

Forumowicze CzasNaE-Biznes

Ta rozmowa z pewnością zainteresuje osoby, które świadczą usługi lub sprzedają produkty na odległość. Wygląda na to, że jeśli płatność następuje "na odległość" sprzedawca nie musi mieć kasy fiskalnej.

Forumowicze CzasNaE-Biznes

Interesująca dyskusja nad sposobem napisania e-maila do klienta tak, aby zechciał on wyrazić swoją opinię o naszym produkcie. Sformuowanie skutecznego listu wcale nie jest proste...

© Ekademia.pl | Polityka Prywatności | Regulamin

Powered by
powered by IMPLE