Robert Kiyosaki autor poczytnych książek z dziedziny finansów i biznesmen ocenia marketing sieciowy oraz odpowiada na pytania dotyczace zarabiania pieniędzy i generowania pasywnego przychodu.
Forumowicze CzasNaE-Biznes więcej
Robert Kiyosaki autor poczytnych książek z dziedziny finansów i biznesmen ocenia marketing sieciowy oraz odpowiada na pytania dotyczace zarabiania pieniędzy i generowania pasywnego przychodu.
Ocena witryny projektu edukacyjno - informacyjnego.
Jeżeli kiedykolwiek przyjdzie Ci do głowy szalona myśl, że mailng gdzie w polu "do" jest 500 osób jest tak samo skuteczny jak mailng indywidualny, zajrzyj tutaj.
Pomysł na bardzo skuteczną metodę promocji i reklamę sklepu internetowego - przedstawione wyczerpująco, na przykładzie, wraz z błędami, dobrymi rozwiązaniami i napotkanymi problemami.
Kiedy chcemy rozmawiać z dyrektorem/właścicielem firmy najczęściej w pierwszej kolejności musimy pokonać 'strażnika świętego spokoju' w postaci sekretarki. W materiale porady i sposoby na problem.
Materiał traktuje szeroko o tematyce mikropłatności SMSowych. Opisano kwoty smsów oraz operatorów oferujących usługi mikropłatności. Dzięki temu można dość szczegółowo zapoznać się z rynkiem sms.
Analiza serwisu internetowego itrans.info - który należy do Agencji Tłumaczeń. Jego celem jest bezpośredni kontakt z klientem - w tym kątem strona była analizowana i proponowane zmiany.
Wprowadzenie polskich znaków do domen wprowadziło trochę zamieszania. Rejestrować? Nie rejestrować? Tym bardziej, że Internet Explorer nie wyświetla strony pod taką domeną, a informację o błędzie...
Druga odsłona case study na podstawie serwisu neovita.pl. Kwestie poruszone w poprzednim materiale także wymagają oceny, a ponadto pojawiło się parę nowych elementów (home, współpraca, informator).
Czy samodzielne rozpoczynanie rozmowy z klientem, który od jakiegoś czasu przegląda nasza witrynę, jest dobrym pomysłem? Ile osób odbierze to jako "napastowanie"?
Jak Google traktuje technikę iframe? Czy jest ona uznawana za spam przez wyszukiwarki? Jak wygląda skuteczność 'interline prame'? Wygląda na to, że tą techniką warto się zainteresować.
Ocena koncepcji sklepu internetowego z częściami do rowerów. Koncepcję oceniono już od samej nazwy, a potem zaproponowano program partnerski i zmianę unikalnych propozycji sprzedaży.
Forumowicz, który zwrócił uwagę na uciążliwość wypisywania wielu druków pocztowych zasugerował, że można stworzyć do tego program. Wśród użytkowników Merytorium są osoby, które coś takiego stworzyły.
Problem, który może zainteresować fotografów oraz webdesignerów: czy zdjęcia na których widnieją budynki firm dla których wykonujemy reklamę, mogą sobie rościć prawa do tych zdjęć?
Damian Kruszy: "Specyfika mojej działalności wymaga wysyłania kilku (3-5)
mailingów dziennie co skutecznie dobija serwer. Jak mogę ulżyć serwerowi?"
Świetna analiza tesktu sprzedażowego plakatu przedstawiającego mgławicę. Jak widać nawet plakat może być sprzedawany bardzo profesjonalnie.
Zajmująca i dająca do myślenia rozmowa o dwóch strategiach promowania serwisów w sieci - jeden jako FIRMY i drugi jako OSOBY. Doświadczenia wskazują, że często drugi sposób jest skuteczniejszy...
Tym razem celem analizy forumowiczów stał się serwis e-nocleg.pl. Ocenie poddano ofertę, layout i webusability tego serwisu turystycznego. Forumowicze doradzili także jak podnieść skuteczność strony.
Ta rozmowa z pewnością zainteresuje osoby, które świadczą usługi lub sprzedają produkty na odległość. Wygląda na to, że jeśli płatność następuje "na odległość" sprzedawca nie musi mieć kasy fiskalnej.
Interesująca dyskusja nad sposobem napisania e-maila do klienta tak, aby zechciał on wyrazić swoją opinię o naszym produkcie. Sformuowanie skutecznego listu wcale nie jest proste...