Adam Sydor: "Co jest dla was ważniejsze - Grafika, nawet kosztem użyteczności i nawigacji, czy nawigacja - nawet kosztem grafiki?"
Forumowicze CzasNaE-Biznes więcej
Adam Sydor: "Co jest dla was ważniejsze - Grafika, nawet kosztem użyteczności i nawigacji, czy nawigacja - nawet kosztem grafiki?"
Nataniel: "Pewnie nie raz, nie dwa sie zastanawialiscie skad wziac dobre, niedrogie zdjecia do projektu witryny internetowej. Polecam(...)"
W materiale 'na warsztat' wzięto internetowy serwis turystyczny o Budapeszcie. Forumowicze ocenili i poprawili elementy usability i estetyki, a także rozmieszczenia elementów nawigacyjnych serwisu.
Prowokacja mająca na celu skrytykowanie P.Majewskiego, zaowocowała ciekawym wywodem na temat zasadności pisania długich, przepełnionych emocjami ofert.
Czy CzasNaE-Biznes jest silną marką? Jak to zmierzyć? Z czym kojarzy się ludziom? Piotr Majewski przeprowadził badanie, które odsłoniło sekret postrzegania CNEB przez innych.
Właściciel serwisu Neovita docenił siłę marki, gdy na konferencjach rozpoznawano jego www i kojarzono znak firmowy. Tu zaczęła się dyskusja o całościowej identyfikacji i wizualnym elemencie brandingu.
Zbiór cytatów i mądrych myśli z różnych źródeł, które mówią o tym samym - jak "dorobić się" pasywnego dochodu i dużych pieniędzy.
Piotr.Smirnow: "Specjalisci twierdzą, że Google testuje nowy algorytm. Nowe Google bedzie wyszukiwalo strony tematyczne, a nie zawierające szukane słowa kluczowe."
Arrival: "czy linki wychodzące obniżaja PR i wartość mojej strony w oczach gogla? Bo po rozmowach z paroma osobami widzę, że zdania są podzielone."
Prośba o ocenę - swoją drogą niezłego serwisu. Do poprawki przede wszystkim sales letter, ponadto drobne szczegóły dotyczące aspektu usability.
Bardzo szeroka ocena i propozycje poprawek do serwisu. Poczynając od estetyki i poprawek oferty, przez MLM serwisu, aż do propozycji zmian w webdesign. Wszystko znajdziesz w materiale.
Posiadając skrypt, który sam wykrywa język przeglądarki i includuje odpowiednie pliki, można dostosować język witryny do odwiedzającego... Ale czy napewno? Polak może posiadać np. angielską wersję...
Przykład grupowej, konstruktywnej krytyki wiryny jednego z forumowiczów.
Case study na podstawie oferty serwisu promującego system zarządzania treścią. Sporo poprawek, które moga zasugerować zmiany praktycznie w każdej ofercie czy sales letterze.
Masz serwis i kilku klientów, którzy chcąs ie w nim reklamować. Czy konieczne jest podpisanie umów nawet, jeśli w grę wchodzi 50zł? Życie pokazuje, że owszem...
Jeden z forumowiczów zamierza wykorzystać pomysł podsunięty przez P.Majewskiego - sprzedawać kursy niemieckiego przez Internet. Jakie są szanse, że pomysł wypali?
Ta analiza oferty, ale również kompozycji strony, a nawet domeny, dostarczy twórcom stron biznesowych wielu cennych wskazówek.
Ciekawa wymiana zdań dotycząca kilku drobiazgów, ale jakże istonych, których prawidłowe umieszczenie w ofercie skutkuje nawet 100% wzrostem skuteczności oferty.
Grzegorz (MniamMniam.pl: "To co kto pierwszy podzieli się wrażeniami jakimi sposobami skutecznie utrwalił swoją markę w necie."
Andrzej Śmigacz: "Czy szanowni forumowicze mogą polecić mi jakiś (jakikolwiek) program wspomagający zarządzaniem kontaktami z klientami?"