Mateusz Romanowski (sciagawa.pl): „Jaką muszę podpisać umowę z autorem artykułu/wypracowania itp., aby móc legalnie publikować jego pracę?”
Forumowicze CzasNaE-Biznes więcej
Mateusz Romanowski (sciagawa.pl): „Jaką muszę podpisać umowę z autorem artykułu/wypracowania itp., aby móc legalnie publikować jego pracę?”
Darek: „Mam pewien pomysł i chciałbym się podzielić. Zastanawiałem się nad prywatnym totolotkiem...”
Baro: "Czy słowa kluczowe w nazwach obrazków i elementów graficznych strony maja jakieś znaczenie dla wyszukiwarek? Jeżeli tak, to czy jest ono pozytywne, czy negatywne?"
Elektroniczne publikowanie uprawia coraz więcej biznesów. Coraz więcej
wysyła mailingi do swoich i nie swoich klientów... ale poziom
amatorszczyzny NIE spada.
Michał Podsiadły: „zajmuję się teraz tworzeniem sklepu internetowego. Więc mam do Was pytanie: czy wymienione przeze mnie możliwości sklepu są wystarczające?”
Co Google uznaje za link. Czy jest tylko "glupim" programem czy jestcwany. Stawiam na to drugie stad nasuwaja mi sie pewne watpliwosci.
Krótko: jeśli branża wydawnicza jest/ będzie Twoją branżą, to tu
powinieneś zajrzeć.
Bogata dyskusja o stworzeniu serwisu na bazie pomysłu jednego z forumowiczów. Uczestnicy starannie oceniają projekt, dają konkretne rady jak wdrożyć pomysł w życie i proponują rozwiązania problemów.
Wywiad z dyrektorem marketingu wydawnictwa Helion.pl Grzegorzem Schwarzem. Porusza on kilka istotnych kwestii dotyczących e-Commerce.
Czy warto rozsyłać newsletter w formacie PDF? Czy też czytanie takich dokumentów jest zbyt męczące dla większości Internautów. A jeśli nie PDF, to co innego?
Maciek WEBMAC Kazimierczuk (iik.pl): „Mam ukończone 16 lat i zaczynam myśleć o założeniu firmy. Mam w związku z tym kilka pytań.”
KRUS (Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego), wielu o nim
Kilka drobnych rad, jaki rodzaj domeny wybrać, biorąc pod uwagę preferencje wyszukiwarek.
Razem z Pawłem Gruszeckim dzielimy się własnymi doświadczeniami w
dyskusji nad szansami sukcesu nowego elektronicznego czasopisma.
Lektura obowiązkowa dla każdego nowego e-wydawcy.
Jak rzetelnie przestawiać klientowi postępy w pozycjonowaniu jego strony w wyszukiwarkach, by miał podstawę do wynagradzania?
Dawid Pytel (dpytel.com): „Oto kolejna rzecz, która może wzmocnić ofertę i zakomunikować, że strona internetowa jest jednak bardzo potrzebna.”
Jeśli chcesz reklamowac się za
pomocą płatnych linków lub takie rozwiązanie wprowadzić u
siebie tu jest kilka rozwiązań, których znajomość jest NIEZBĘDNA dla poważnych serwisów... i reklamodawców.
Ktokolwiek interesował się książkami informatycznymi zna wydawnictwo
Helion.pl. Tak się składa, że to wydawnictwo ma największy program partnerski w branży wydawniczej i jeden z większych w Polsce.
Uczestnicy rozmawiają o jednej z technik marketingu wirusowego. Dzielą się własnymi doświadczeniami i proponują, jakie rozwiązania stosować, by liczba odwiedzających serwis rosła geometrycznie.