Czy warto skorzystać z odpłatnej bazy danych zawierającej dane firm oraz adresy e-mail? Czy mimo dokładnego doboru wg słów kluczowych, firmy nie potraktują mailingu jak spamu?”
Forumowicze CzasNaE-Biznes więcej
Czy warto skorzystać z odpłatnej bazy danych zawierającej dane firm oraz adresy e-mail? Czy mimo dokładnego doboru wg słów kluczowych, firmy nie potraktują mailingu jak spamu?”
Na dwóch przykładach można się zorientować, jakie typy domen są najatrakcyjniejsze i jakie domeny najlepiej wybierać dla własnych przedsięwzięć internetowych.
Czy ma szanse powodzenia pomysł stworzenia wyszukiwarki, która przeczesuje sieć w poszukiwaniu precyzyjnie określonych logo do komórek?
Co wedlug Was, z punktu widzenia Klienta, jest atrakcyjniejsze. Rabat, ktory umozliwia mu zaplacenie mniej, czy moze np. tzw gratis,czyli "zakup 2 produkty a trzeci dostaniesz gratis"?
Różnica między portalem a wortalem okazuje się być bardzo istotną w chwili szukania np. sponsora.
Krótka i treściwa definicja tego, co nazywamy stroną e-biznesową.
Czy warto, a co więcej – czy trzeba podawać wraz z ofertą cennik? Czy klient czuje się zniechęcony nieznajomością cen, a może jest to sposób na zdobycie maili osób zainteresowanych naszą ofertą?
Tak obszernego i rzeczowego opracowania tematu negocjowania
sponsoringu w Internecie nie znajdziesz w żadnym innym serwisie,
żadnej innej publikacji. Przykłady złe i fatalne, przykład dobre oraz
sz
Ta niespotykana praktycznie w Polsce technika promocji zyskała sobie duże uznanie marketerów na zachodzie. Jej skuteczność miała czasami kluczowy wpływ na sukces niektórych dużych dzisiaj e-biznesów.
Musisz natychmiast napisać informację prasową, a nie masz pojęcia jak to zrobić? Potrzebujesz kilku podstawowych informacji jak taka notka powinna wyglądać?
Mateusz Chłodnicki (4me.pl): „Niby niewielka różnica, a jednak. Wydaje mi się, że bardzo często te pojęcia są mylone ze sobą.”
"Reklamy sprzedają, informacje dla mediów opowiadają - powiedział Paul Hartunian, ekspert PR(...) Przypominał zasady informowania i budowania relacji pomiędzy marketerami a dziennikarzami..."
Wojciech Wrzaskała (omeganet.com.pl): „Gdzie w sieci można znaleźć materiały, na podstawie których można wywnioskować jakie polskie serwisy WWW są odwiedzane przez osoby z Niemiec?”
Jakie aplikacje są niezbędne dla właściciela małego biznesu? Co pozwoli mu panować nad całą firmą, będzie łatwe w obsłudze i nie będzie zbyt kosztowne?
Firmy I-Metria oraz Global eMarketing wprowadziły nowy produkt badawczy - Prawdziwy Efekt. Jest to narzędzie badawcze, które służy do pomiaru skuteczności internetowej kampanii reklamowej.
Gorąca i wciągająca dyskusja o Programach Partnerskich różnego typu (w tym SISCO). Uczestnicy spierają się, przekonują do własnych punktów widzenia i wspaniale wskazują zalety i wady kilku PP.
Czy jest to limit dla pojedynczego tagu, czy dla wszystkich tagów ze strony razem wziętych?
Wojciech Spytek (ProgramyPartnerskie.info): „Rozważam możliwość sprzedaży zagranicznego produktu w Polsce. Produktem tym są e-booki(...) Jaki może być popyt na tego typu anglojęzyczne publik
Chciałbyś mieć własny sklep internetowy, ale nie jesteś pewny, co w nim sprzedawać albo czy na Twój towar będzie popyt?
Redaktor serwisu z materialami dla uczniow, poprosil o rady zwiazane z wprowadzeniem PP w płatnym serwisie ze siągami.