CzasNaE-Biznes od 2000 r. pomaga zbudować i promować e-biznes - w szczególności oparty na sprzedaży lub dystrybucji kursów, dostępów i szkoleń. więcej
Zacząłem pisać tekst o tym, jak to czasami trudno być kreatywnym, gdy wokół mnóstwo spraw i pracy.
Nie ważne ile bym nie zarobił, zawsze zadawałem sobie pytanie: Czy ja osiągnąłem sukces? Ile muszę zarobić, aby uznać, że osiągnąłem sukces?
Posłuchaj najbardziej inspirującej historii znanego człowieka, której nigdy nie słyszałeś.
Czy masz czasami wrażenie, że sukces jest zarezerwowany dla "wybranych" - grupy osób, które się znają, wzajemnie wspierają i nie dopuszczają nikogo do środka? Dokładnie tak to wygląda na zewnątrz...
Pojawił się ciekawy komentarz do mojego ostatniego artykułu o dotacjach 8.1 i tych z Urzędu Pracy. Postanowiłem nieco zmienić swoją propozycję...
OK, to był żart i prowokacja.
Pisanie tego artykułu przychodzi mi z trudem, bo jestem rodowitym gdańszczaninem (choć moje i Agnieszki serce należy też do Sopotu).
Piotr Majewski i Ireneusz Osiński rozmawiają o tym:
Albo: "Od e-booka, przez 444 tysięcy do biznesu marzeń"
Kto i dlaczego zarabia najwięcej na wiedzy?
W tym artykule pokażę Ci najważniejszą tajemnicę budowania kolosalnych wyników.
W świecie Open Source doskonale znana jest teoria Katedry i Bazaru.
Na początku października zeszłego roku otrzymałem kolejny e-mail przekonujący mnie do tego, żebym w ofercie CNEB podarował sobie "lanie wody". Postanowiłem sprawdzić, ile sensu jest w tej radzie.
Copywriting jest niezwykle ważnym elementem sukcesu każdej firmy.
Czy oglądałeś albo wiesz cokolwiek o serialu „Lost” czyli „Zagubieni”?
Generalnie nie da się opowiedzieć historii tego serialu, bo jest tak zamotany, że do końca nie wiadomo o co chodzi… W największym skrócie na nie do końca zwykłej wyspie rozbił się samolot.
Bądźmy szczerzy, ludzie oceniają książkę po okładce.