CzasNaE-Biznes od 2000 r. pomaga zbudować i promować e-biznes - w szczególności oparty na sprzedaży lub dystrybucji kursów, dostępów i szkoleń. więcej
Jestem zaniepokojony. Zaniepokojony tym, co zaraz zrobię i ewnetualnymi konsekwencjami. Z drugiej strony czuję dziwny spokój. Paradoks?
Wierzę, że tylko biznes skupiony na wieloletnim dbaniu o rozwój Klienta ma przyszłość i może trwać i rozwijać się przez dekady.
Wierzę, że zbyt wiele powstaje biznesów skupionych świadomie lub nie na jednorazowych transakcjach.
Piszę ten artykuł, bo wiem, że są osoby, które szukają sposobu na osiągnięcie sukcesu szybko i bezboleśnie.
Skoro czytasz ten artykuł, zapewne masz dług, który Ci ciąży - albo miałeś i nadal o nim pamiętasz.
Piszecie w e-mailach z prośba o konkrety nt.
Jest wtorek, 19 lutego 2008.
Twój główny produkt musi mieć te 2 z 3 cech Platynowego Produktu, aby Twój biznes mógł wystartować i był zyskowny.
Strategia Platynowego Produktu jest wykorzystywana przez najbardziej zyskowne firmy na świecie - Google, Apple i Microsoft.
Wszystkie pozostałe duże firmy, które nie generują zysków, albo mają wielkie straty, stosują inną strategię - np.
Zobacz, jak typowy, nieinternetowy przedsiębiorca stworzył kurs internetowy w zupełnie nowej dla niego, ale NIEZWYKLE konkurencyjnej branży i w 2 lata doszedł do 500 tysięcy złotych przychodu i dużo ponad 100 tysięcy zł zysku.
WOW! Jednym słowem tak mógłbym opisać to, co się wydarzyło 12-13 października.