Forumowicze CzasNaE-Biznes więcej

Forumowicze CzasNaE-Biznes

Redangels: "Napisałem sobie statystyki do swojego serwisu, chciałbym mieć również informację, z jakiego serwisu przyszedł internauta. Czy jest jakiś "niezawodny" sposób?"

Forumowicze CzasNaE-Biznes

Tomasz Sozański: "Mam problem w WP. Na słowo kluczowe np. "kable" czasami pokazują się wyniki uwzględniające klikohit, a czasami nie." Dlaczego?

Forumowicze CzasNaE-Biznes

Forumowicze tym razem pomagali w udoskonalaniu serwisu zajmującego się dość nietypowym tematem - ezoteryką. Mimo potwierdzonej skuteczności strony, dało się jeszcze parę rzeczy poprawić.

Forumowicze CzasNaE-Biznes

Zastanawiałeś się już co począć z użytkownikami, którzy zasypują Twoją firmę prośbami o bezpłatne porady? Jak można się ich kulturalnie pozbyć?

Forumowicze CzasNaE-Biznes

Swoim subskrybentom od czasu do czasu, poza wspaniałym newsletterem, wysyłasz reklamy. Jednak kilka osób pisze, że reklamy ich nie interesują. Co z takimi jednostkami począć?Zignorować? Usunąć z bazy?

Forumowicze CzasNaE-Biznes

Ciekawe case study - po co robić ankiety, jakich informaji oczekiwać oraz o tym, jak można skonstruować ankietę, by... stała się skuteczną reklamą.

Forumowicze CzasNaE-Biznes

Wygrywa osoba, która poleci naszą witrynę największej liczbie osób, wysyłając od nich e-mail. No dobrze, to świetny sposób na reklamę, ale czy nie jest to ewidentny spam?

Forumowicze CzasNaE-Biznes

Piotr.Smirnow (KupMeble.pl): "Mam PR 4/10, dla kilku innych serwisow 5/10. Jak optymalnie wykorzystać taki PR ? Jak nasycić optymalnie stronę słowami kluczowymi?"

Forumowicze CzasNaE-Biznes

Krzysztof Wąs: "Zastanawiałem się niedawno nad stworzeniem serwisu internetowego związanego z wizerunkiem i wyglądem mężczyzny. (...)Proszę wyraźcie opinie o tym pomyśle. Czy miałby on szansę bytu?"

Forumowicze CzasNaE-Biznes

Która cena lepiej "sprzedaje" - okrągła suma czy tzw. cena psychologiczna? Badania dają dość jednoznaczny wynik, aczkolwiek nie do końca taki jak mogłoby się wydawać. Jak wyszły testy forumowiczów?

Forumowicze CzasNaE-Biznes

Ocena i porady serwisu internetowego Optotech.com.pl. Serwis to oferta online firmy handlującej artykułami medycznymi i poligraficznymi. Dzięki pomocy dyskutantów jego walory marketingowe wzrosły.

Forumowicze CzasNaE-Biznes

Konkretne i rozbudowane studium serwisu NadMorzem.com. Ocenie poddano większość elementów składających się na usability i estetykę strony oraz jej skuteczność promocyjną.

Forumowicze CzasNaE-Biznes

Rozmowa o metodach i zasadności tworzenia CMSów. Forumowicze dzielą się własnymi doświadczeniami i radzą jak najlepiej zabrać się do tworzenia własnego systemu zarządzania teścią witryny.

Forumowicze CzasNaE-Biznes

Jak można zarabiac promując jako partner programu numery dostępowe do internetu? Ofert i PP jest na rynku sporo i kilku z dyskutantów ma doświadczenia z tym sposobem zarabiania? Czy jest warto?

Forumowicze CzasNaE-Biznes

Google wciąż poszukuje redaktorów do swojego katalogu - DMOZ. Jeśli chcesz dołączyć do ich grona dowiedz się jak to jest być jednym z nich, co i jak robić żeby zostać nim przez dłuższy czas.

Forumowicze CzasNaE-Biznes

Przedstawiony na forum pomysł na dystrybucję i promocję w ramach marketingu wirusowego i Multi Level Marketingu. Rozbudowana koncepcja wzbudziła falę konstuktywnych opinii - co udoskonaliło pomysł.

Forumowicze CzasNaE-Biznes

Czy osoba ze znajomością pozycjonowania i promowaniu stron ma szansę na założenie działalności gospodarczej i na to, że będzie w stanie opłacić ZUS i inne obciążenia? Tak, ale...

Forumowicze CzasNaE-Biznes

Jeden z forumowiczów trafił na problem z programem Emailing List Pro - jeśli wysyła maile HTML z kodowaniem ISO-8859-2, to nie ma w nim polskich znaków. Starasza wersja ELP też ich nie obsługiwała...

Forumowicze CzasNaE-Biznes

Jeden z forumowiczów przy instalacji programu napotkał błąd, który powtarzał się na dwóch serwerach. Okazuje się, że inni też mieli przejścia i wspólnie udało się zainstalować ten system mailingowy.

Forumowicze CzasNaE-Biznes

Rozmowa mająca na celu ocenienie PP dla KupMeble zbacza w interesujące rejony pozycjonownia strony w wyszukiwarkach poprzez manipulowanie treścią oferty.

© Ekademia.pl | Polityka Prywatności | Regulamin

Powered by
powered by IMPLE