Sprawdź czy sprzedaż Twojego kursu spada, maleje lub poznaj jego sezonowość, żeby sprzedawać skuteczniej.
Dane produktu - wybierz produkt, którego historię chcesz sprawdzić
- produkt - wybierz produkt z listy, którego historię zamówień chcesz sprawdzić. Jeśli chcesz sprawdzić ogólną historię zamówień wszystkich produktów wybierz opcję "WSZYSTKIE KURSY"
- typ - wybierz typ produktu, którego ranking chcesz sprawdzić (jeśli chcesz sprawdzić, który z ebooków, kursów itp. najlepiej się sprzedaje)
- kurs - kurs online
- ebook
- serwis - co to jest?
- artykuł
- książka
- cd
- dvd
- konferencja
- szkolenie
- usługa
Dane zamówienia - jeśli szukasz konkretnego zamówienia wpisz tutaj dane tego zamówienia
- wybierz jakich zamówień szukasz
- opłacone i nieopłacone - wybierz jeśli szukasz zamówień opłaconych jak i nie opłaconych
- opłacone - wybierz jeśli szukasz tylko zamówień opłaconych
- nieopłacone - wybierz jeśli szukasz zamówień tylko nieopłaconych
- data - wybierz czy chcesz poszukać zamówień po dacie zamówienia czy opłacenia
- data zamówienia - pokażą Ci się zamówienia, które zostały złożone w podanym poniżej przedziale czasowym
- data opłacenia - pokażą Ci się zamówienia, które użytkownicy opłacili w podanym poniżej przedziale czasowym
- Miasto - wpisz miejscowość osoby lub firmy, która składała zamówienie (lub inny adres, do którego zamówienie miało być dostarczone)
- Ulica - wpisz ulicę osoby lub firmy, która składała zamówienie (lub inny adres, do którego zamówienie miało być dostarczone)
- kupon - kupon jaki został użyty do zamówienia
Dane kampanii - jeśli korzystałeś z google tag manager lub linków z utm możesz tutaj wyszukać zamówienia po parametrach, które te linki przekazały do ekademii
Po prawej stronie od niebieskiego przycisku z napisem "pokaż rankingi" znajdziesz przyciski:
- drukuj - coś tu chyba jest nie tak - po kliknięciu przeniosło mnie do strony "rankingi" ale bez kontenera - było to na całą szerokość
- historia - zostaniesz przeniesiony do historii zamówień
Podsumowanie - tutaj znajdziesz ogólną informację o tym ile było zamówień, na ile sztuk oraz kwota przychodu ze wszystkich zamówień
Produkty - stąd dowiesz się, który z produktów uzyskał największy przychód (suma przychodu, prowizje dla partnerów, ilość zamówień, ilość sprzedanych sztuk)
Typ produktu - stąd dowiesz się jak typ produktów uzyskał największy przychód (suma przychodu, prowizje dla partnerów, ilość zamówień, ilość sprzedanych sztuk)
Użytkownik Ekademii - stąd dowiesz się jaka ilość zamawiających to nowi użytkownicy Ekademii i jaka ilość to użytkownicy, którzy mieli już konto w Ekademii (suma przychodu, prowizje dla partnerów, ilość zamówień, ilość sprzedanych sztuk). (nowy w sensie dołączył do ekademii czy wcześniej nie zamawiał produktów u tego organizatora kursu)
Dzień - tutaj znajdziesz informację o tym, którego dnia Twoi klienci złożyli najwięcej zamówień (suma przychodu zamówień, ilość zamówień, ilość sztuk)
Godzina - tutaj znajdziesz informację, o której godzinie Twoi klienci złożyli najwięcej zamówień (suma przychodu zamówień, ilość zamówień, ilość sztuk)
Miasto - tutaj znajdziesz informacje o tym, z którego miasta użytkownicy złożyli najwięcej zamówień (miasto podane podczas składania zamówienia lub przypisane do konta) (suma przychodu, ilość zamówień, ilość sztuk)
utm_source - tutaj znajdziesz informację o tym skąd klienci przyszli i dokonali zakupu (z jakiej strony lub linku - nazwę utm-a możesz określić sam tworząc spersonalizowany link)
utm_campaing - tutaj znajdziesz informację o tym z jakiej kampanii klienci przyszli i dokonali zakupu (z jakich reklam - nazwę utm-a możesz określić sam tworząc spersonalizowany link)
utm_medium - tutaj znajdziesz informację o tym z jakiego medium klienci przyszli i dokonali zakupu (z jakiego sposobu komunikacji z nimi jak mail, facebook itp. - nazwę utm-a możesz określić sam tworząc spersonalizowany link)
utm_comtent - tutaj znajdziesz informację o tym z jakiej treści klienci przyszli i dokonali zakupu (przydatne przy testach A/B, jeśli masz kilka ofert lub linków z tej samej strony oferty możesz dzięki utm_content określi w który z kolei przycisk najczęściej klikają klienci)
Cena produktu - tutaj znajdziesz informacje o tym, w jakich ilościach sprzedaje się produkt z konkretną ceną (dzięki temu wiesz z jakich produktów masz większy przychód, masowych z niską ceną czy bardziej indywidualnych z wysoką ceną)
Sztuk produktu - tego nie ogarniam, co to przestawia, sztuki czego?