Zgodnie z Umową dla firm szkoleniowych wpłaty wnoszone za Twoje szkolenia muszą być obsługiwane przez Twoje konto w systemie płatności - np. w serwisie PayU.pl.
UWAGA: Twoje konto może mieć zdefiniowany tylko jeden punkt płatności PayU - niezależnie od wersji językowej platformy czy domeny, pod którą występuje używana przez Ciebie platforma.
Jeśli nie masz jeszcze założonego konta w tym serwisie:
1. Wejdź na stronę https://www.platnosci.pl/manager/register
i wypełnij formularz zgłoszeniowy.
2. Po zarejestrowaniu i potwierdzeniu konta, zaloguj się na nie na stronie:
3. Kliknij przycisk Dodaj sklep po prawej stronie, o góry na liście Sklepów:
4. W 1 kroku podaj dane nowego sklepu
Bardzo ważne jest, abyś podał adres sklepu w formacie http://www.ekademia.pl/profil/TWOJ-LOGIN - inaczej PayU.pl może odrzucić Twoje zgłoszenie.
UWAGA: Jeśli sprzedajesz za pośrednictwem platformy w innej domenie, zmień w powyższym adresie www.ekademia.pl na właściwą domenę.
Oczywiście TWOJ-LOGIN zastąp Twoją nazwą użytkownika na Ekademia.pl
Zależnie od tego, czy Tworzysz pierwszy sklep, czy masz już konto w PayU.pl, to pole może nazywać się "Adres strony" albo "Inny adres WWW".
Resztę danych wypełnij według poniższego wzoru:
5. W drugim kroku zdefiniuj punkt płatności. Przejdź do zakładki Punkty płatności i wybierz, jakiego rodzaju punkt płatności chcesz utworzyć.
Zalecamy wybranie typu REST API, ale możesz wybrać też Classic API.
Jeśli wybrałeś REST API, przejdź do pkt. 5 instrukcji dla PayU REST API
Jeśli wybrałeś Classic API, czytaj dalej.
Uzupełnij dane Punktu płatności według wzoru:
Adresy przekierowań skopiuj z poniższych pól. Musisz wpisać DOKŁADNIE TAKIE ADRESY, JAK PONIŻEJ. Jakakolwiek pomyłka poskutkuje tym, że klienci nie będą mogli prawidłowo opłacić udziału w Twoich kursach.
UWAGA: Adresy są DŁUŻSZE niż widać - skopiuj całą zawartość każdego pola! Jeśli sprzedajesz za pośrednictwem platformy w innej domenie, zmień w powyższych adresach www.ekademia.pl na właściwą domenę.
Adres powrotu błędnego: | |
Adres powrotu pozytywnego: | |
Adres raportów statusu: |
Możesz wybrać opcję Express Payment, jeśli godzisz się na dodatkowe ryzyko związane z oszustwami na kartach kredytowych w zamian za szybszą realizację transakcji.
6. Po utworzeniu punktu płatności pojawią się jego dane i klucze weryfikacyjne:
Za chwilę będą Ci potrzebne. Najpierw jednak na samym dole włącz Automatyczny odbiór płatności:
Dane te należy skopiować i wpisać na stronie edycji Danych rozliczeniowych http://www.ekademia.pl/user/earnings.php?edit=1
UWAGA: Koniecznie wybierz Classic API jako typ punktu płatności.
Uważaj, żeby nie pojawiła się na końcu lub na początku wpisanych danych spacja.
7. Kliknij Uzupełnij dane. To wszystko. Resztę integracji i obsługi płatności zrobimy my.
Dodatkowe ustawienia
Zachęcamy do ustawienia autowypłat na Twoje konto.
1. Na liście sklepów widocznej po zalogowaniu się na PayU.pl, znajdź sklep utworzony dla Ekademia.pl i kliknij Autowypłaty:
2. Na stronie podsumowującej ustawienia autwypłat kliknij Edytuj autowypłaty.
3. Możesz teraz ustalić jak często mają być przelewane pieniądze od uczestników kursów. Możesz wypłacać je np. codziennie:
Powodzenia!