Zgodnie z Umową dla firm szkoleniowych wpłaty wnoszone za Twoje szkolenia muszą być obsługiwane przez Twoje konto w systemie płatności - np. w serwisie PayU.pl.

UWAGA: Twoje konto może mieć zdefiniowany tylko jeden punkt płatności PayU - niezależnie od wersji językowej platformy czy domeny, pod którą występuje używana przez Ciebie platforma.

Jeśli nie masz jeszcze założonego konta w tym serwisie:

1. Wejdź na stronę https://www.platnosci.pl/manager/register
i wypełnij formularz zgłoszeniowy.

2. Po zarejestrowaniu i potwierdzeniu konta, zaloguj się na nie na stronie:
https://secure.payu.com/user/start?lang=pl

payu_logowanie

3. Kliknij przycisk Dodaj sklep po prawej stronie, o góry na liście Sklepów: payu_dodajsklep

4. W 1 kroku podaj dane nowego sklepu

Bardzo ważne jest, abyś podał adres sklepu w formacie https://www.ekademia.pl/profil/TWOJ-LOGIN - inaczej PayU.pl może odrzucić Twoje zgłoszenie.

UWAGA: Jeśli sprzedajesz za pośrednictwem platformy w innej domenie, zmień w powyższym adresie www.ekademia.pl na właściwą domenę.

Oczywiście TWOJ-LOGIN zastąp Twoją nazwą użytkownika na Ekademia.pl

Zależnie od tego, czy Tworzysz pierwszy sklep, czy masz już konto w PayU.pl, to pole może nazywać się "Adres strony" albo "Inny adres WWW".

Resztę danych wypełnij według poniższego wzoru:

5. W drugim kroku zdefiniuj punkt płatności. Przejdź do zakładki Punkty płatności i wybierz, jakiego rodzaju punkt płatności chcesz utworzyć.

Zalecamy wybranie typu REST API, ale możesz wybrać też Classic API.

Jeśli wybrałeś REST API, przejdź do pkt. 5 instrukcji dla PayU REST API

Jeśli wybrałeś Classic API, czytaj dalej.

Uzupełnij dane Punktu płatności według wzoru:

Adresy przekierowań skopiuj z poniższych pól. Musisz wpisać DOKŁADNIE TAKIE ADRESY, JAK PONIŻEJ. Jakakolwiek pomyłka poskutkuje tym, że klienci nie będą mogli prawidłowo opłacić udziału w Twoich kursach.

UWAGA: Adresy są DŁUŻSZE niż widać - skopiuj całą zawartość każdego pola! Jeśli sprzedajesz za pośrednictwem platformy w innej domenie, zmień w powyższych adresach www.ekademia.pl na właściwą domenę.

Adres powrotu błędnego:
Adres powrotu pozytywnego:
Adres raportów statusu:

Możesz wybrać opcję Express Payment, jeśli godzisz się na dodatkowe ryzyko związane z oszustwami na kartach kredytowych w zamian za szybszą realizację transakcji.

6. Po utworzeniu punktu płatności pojawią się jego dane i klucze weryfikacyjne:

Dane i klucze weryfikacyjne

Za chwilę będą Ci potrzebne. Najpierw jednak na samym dole włącz Automatyczny odbiór płatności:

Dane te należy skopiować i wpisać na stronie edycji Danych rozliczeniowych https://www.ekademia.pl/user/earnings.php?edit=1

UWAGA: Koniecznie wybierz Classic API jako typ punktu płatności.

Uważaj, żeby nie pojawiła się na końcu lub na początku wpisanych danych spacja.

7. Kliknij Uzupełnij dane. To wszystko. Resztę integracji i obsługi płatności zrobimy my.

Dodatkowe ustawienia

Zachęcamy do ustawienia autowypłat na Twoje konto.

1. Na liście sklepów widocznej po zalogowaniu się na PayU.pl, znajdź sklep utworzony dla Ekademia.pl i kliknij Autowypłaty:

Link autowypłaty

2. Na stronie podsumowującej ustawienia autwypłat kliknij Edytuj autowypłaty.

Link autowypłaty

3. Możesz teraz ustalić jak często mają być przelewane pieniądze od uczestników kursów. Możesz wypłacać je np. codziennie:

Link autowypłaty

Powodzenia!